کفپوش لمینت چیست و چه مزیتی دارد؟

بازسازی ساختمان فرصتی عالی است برای این که از مصالح قدیمی و از مد افتاده رهایی پیدا کنیم و خانه خود را به شکلی تغییر دهیم که در عین زیبایی کاربردی هم باشد و در آن از تکنولوژی های روز استفاده شده باشد. استفاده از کف پوش لمینت در زمان بازسازی خانه مزیت های فراوانی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

کفپوش لمینت چیست و چه مزیتی دارد؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، چرا باید از کفپوش لمینت برای بازسازی خانه استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. وقتی بخواهیم کف خانه را بپوشانیم انتخاب های زیادی برای این کار هست، از جمله سرامیک، سنگ، کاشی، چوب و غیره. در گذشته کف پوش پارکت که از جنس چوب بود، طرفداران زیادی داشت اما با گذشت زمان جای خود را به کف پوش لمینت داده است.

کفپوش لمینت همان زیبایی و جلوه را به دکوراسیون داخلی می دهد اما مزایای بیشتری نسبت به کف پوش چوب دارد. دوست دارید در زمان بازسازی ساختمان، خانه خود را با چوب تزئین کنید اما بودجه کافی برای این کار ندارید؟ عمر بیشتری از کف پوش ها انتظار دارید؟ پس بهترین انتخاب برای شما کفپوش لمینت ساختمان خواهد بود.

کف پوش لمینت تنها از چوب ساخته نمی شود بلکه ترکیبی از چوب و مواد پلاستیکی است. چوب حساسیت زیادی به آب و رطوبت دارد و با گذر زمان خراب می شود. اما لمینت کیفیت بالاتری نسبت به چوب دارد. کفپوش لمینت ضد آب است و عایق مناسبی برای سرما، گرما و صدا به حساب می آید.

برای نصب کفپوش لمینت در زمان بازسازی ساختمان نیازی به چسب نیست و کفپوش با استفاده از شیارهای مخصوص که به آن کلیک گفته می شود نصب می شود. در نتیجه نصب آن هزینه کمتری دارد و سریع تر است. تنوع بسیار زیاد در طرح، رنگ و مدل از دیگر ویژگی های عالی کفپوش لمینت است. کفپوش لمینت به دلیل ضد آب بودن به راحتی قابل شست و شو است؛ در ضمن به خاطر عدم استفاده از چسب در زمان نصب به راحتی جا به جا می شود و نیازی به ترمیم چسب آن نیست.



به "کفپوش لمینت چیست و چه مزیتی دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کفپوش لمینت چیست و چه مزیتی دارد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفپوش لمینت چیست و چه مزیتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252