کنگره عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه علم و صنعت 19 آذرماه برگزار می گردد

دانشگاه علم صنعت ایران 19 آذرماه 98 میزبان ششمین کنگره ملی عمران، معماری و توسعه شهری خواهد بود.

کنگره عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه علم و صنعت 19 آذرماه برگزار می گردد

به گزارش گروه ساختمانی آبان، ششمین کنگره سالانه ملی عمران، معماری و توسعه شهری 19 تا 21 آذرماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. این کنگره در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقا سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین آنالیز نیازمندی و ضروت های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری به تحلیل آموزش و پژوهش آن بپردازد.

کنگره عمران، معماری و توسعه شهری با شعار توسعه شهری راهی به سوی توسعه آینده فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان حوزه معماری، سازه و توسعه شهری است. برگزاری این کنگره امکان گفتگو و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز تخصصی کشور و دنیا در زمینه مفاهیم مشترک معماری، سازه، مدیریت شهری، فناوری های نوین، تاثیرسازه در شکل گیری معماری و سایر موضوعات مرتبط با محور های کنگره را فراهم می سازد.

مهندسی عمران و توسعه پایدار، مهندسی سازه، زلزله و بهسازی لرزه ای، هندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری، مهندسی شهرسازی وتوسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری، مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران، مدیریت دنیاگردی و توسعه پایدار شهری، مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه و... از جمله محور های مورد بحث و آنالیز در این کنفرانس است.

مهلت ارسال اصل مقالات 27 آبان ماه و زمان اعلام نتایج داوری مقالات دهم آذرماه 98 مشخص شده است و علاقمندان تا 14 آذرماه امسال فرصت دارند برای شرکت در این رویداد با مراجعه به وب سایت کنگره به نشانی http://www.6icsau.ir ثبت نام نمایند.



به "کنگره عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه علم و صنعت 19 آذرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

11 کاربر به "کنگره عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه علم و صنعت 19 آذرماه برگزار می گردد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه علم و صنعت 19 آذرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252