امنیت سازه های ساختمانی در قزوین ارتقا می یابد

استاندار قزوین گفت: به منظور افزایش امنیت و سلامت مردم در راستای استفاده از آسانسور حداقل 10 شرکت بازرسی نصب آسانسور در قزوین راه اندازی گردد تا امنیت ساختمان های مسکونی و عمومی در قزوین ارتقا یابد.

امنیت سازه های ساختمانی در قزوین ارتقا می یابد

به گزارش گروه ساختمانی آبان، مرتضی روزبه در جلسه آنالیز شرایط آسانسورها در قزوین که امروز برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد واحدهای مسکونی احتیاجمن آسانسور در استان قزوین نظارت و آنالیز بر نحوه عملکرد شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می نمایند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه نمود: دستگاه های مرتبط باید برای استانداردسازی در راستای تأمین امنیت آسانسورها کوشش نمایند چراکه اگر این امر مهم مورد غفلت قرار بگیرد به واسطه استفاده بالای مردم از آسانسور در طول شبانه روز ممکن است آسیب های جدی سلامت مردم قزوین را تهدید کند.

استاندار قزوین گفت: شرکت هایی که نصب آسانسور را در استان قزوین بر عهده دارند باید به جای گستردگی کمیت بر افزایش کیفیت آنها تأکید داشته باشند و علاوه بر این کار آنالیز و نظارت بر کار آنها با جدیت بیشتری پیگیری گردد تا از بروز مسائلی در این زمینه جلوگیری گردد.

وی اعلام کرد: ضروری است که به منظور افزایش امنیت و سلامت مردم در راستای استفاده از آسانسور حداقل 10 شرکت بازرسی نصب آسانسور در قزوین راه اندازی گردد تا هم احتیاج مردم به آسانسور تأمین گردد و هم امنیت آنها در استان قزوین به صورت چشمگیری ارتقا پیدا کند.

روزبه توضیح داد: با توجه به حجم بالای فراوری واحدهای مسکونی احتیاجمند آسانسور در استان قزوین احتیاج به این ابزار افزایش پیدا نموده است بنابراین ضروری است مرتفع سازی احتیاجبه آسانسور در استان قزوین پیگیری شده و در اسرع وقت نسبت به حل مسائل موجود اقدام گردد.

وی اظهار داشت: مراحل بازرسی از آسانسورها باید در حداقل زمان ممکن و با دقت بسیار بالایی انجام گردد تا بتوانیم جوابگوی احتیاج بالای استان قزوین به این وسیله باشیم و سعی گردد به جای توجیه مسائل مربوط در این زمینه در راستای حل این مسائل گام برداشته گردد و امنیت و سلامت مردم استان قزوین تأمین گردد.



به "امنیت سازه های ساختمانی در قزوین ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت سازه های ساختمانی در قزوین ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252