بام های سبز (روف گاردن) در ساختمان های قزوین گسترش می یابد

رئیس نظام مهندسی استان قزوین گفت: در راستای فراوری هوای پاک با طراحی های اجرا شده در مراحل اولیه ساخت آپارتمان ها جایگاهی برای ساخت بام های سبز در این ساختمان ها تعبیه شده و گسترش می یابد.

بام های سبز (روف گاردن) در ساختمان های قزوین گسترش می یابد

به گزارش گروه ساختمانی آبان، علی فرخ زاد صبح امروز در جمع مدیران نظام مهندسی قزوین، گفت: در راستای ایجاد فضای سبز و ایجاد فضای پاک در شهر برنامه هایی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به طراحی فضای سبز در بام خانه ها و ساختمان های بلند مرتبه اشاره نمود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود در ایجاد فضای سبز شهری، می تواند در جهت یاری به محیط زیست محل زندگی خود اثربخش باشد، توضیح داد: با طراحی و ساخت ساختمان های جدید و ایجاد مکانی برای جای گذاری گلدان ها در بالکن های آنها می توان هوایی پاک و منظره شهری زیباتری را تجربه کرد.

رئیس نظام مهندسی استان قزوین با اشاره به اینکه نقاط مختلفی در کشور از این بام ها برخوردار بوده و آن را به کار می گیرند، اظهار کرد: روستای ماسوله یکی از نمونه های پیروز از این بام ها است.

فرخ زاد با بیان اینکه با ایجاد فضای سبز در منازل مردم می توان بسترهای لازم را برای ارتقای سطح روحیه آن ها را فراهم کرد، ابراز کرد: افزایش روحیه مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که اجرای طرح بام های سبز یکی از اهداف سازمان نظام مهندسی استان قزوین است.

وی در رابطه با اینکه استفاده از جذابیت های بصری و سلامت روانی یکی از مسائل مهم است، بیان نمود: یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه کرد سلامت روانی جامعه است که باید زمینه های لازم را برای ایجاد جذابیت ها در مسائل روحی و روانی افراد جامعه است و افزایش فضای سبز می تواند تا حدود زیادی به این امر تأثیرگذار باشد.



به "بام های سبز (روف گاردن) در ساختمان های قزوین گسترش می یابد" امتیاز دهید

4 کاربر به "بام های سبز (روف گاردن) در ساختمان های قزوین گسترش می یابد" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بام های سبز (روف گاردن) در ساختمان های قزوین گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252