جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است ، ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آینده میلادی

شرکت تسلا اظهار داشت به زودی جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی خود را به مصرف کنندگان ارائه می نماید، هدف از این کار ثبت رکورد 1 هزار مورد نصب طی هفته آینده میلادی است.

جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است ، ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آینده میلادی

به گزارش گروه ساختمانی آبان، به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک ضمن اعلام رونمایی از جدیدترین نسخه کاشی های بام خورشیدی این شرکت به کاربران مژده داد که به زودی تمامی وعده های این شرکت برای سقف های خورشیدی محقق می گردد.

این سومین نسخه از بام خورشیدی تسلا و نخستین نسخه ای است که این شرکت امیدوار است تعداد زیادی از آن را نصب کند. جدیدترین سقف خورشیدی با شیشه ای خاص ساخته شده است. این سقف های خورشیدی از کاشی هایی خاص تشکیل شده است و طبق گفته تسلا، قیمت تقریبی این سقف به ازای 2000 متر مربع برابر با 33950 دلار آمریکا است.

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک نام شیشه خورشیدی را برای این سقف انتخاب نموده است. ایلان ماسک در خصوص نسخه سوم سقف خورشیدی گفت: به نظر من این محصول عالی است. در نسخه یک و دو، ما هنوز در حال فهمیدن چیزهایی بودیم.(در حال آزمون و خطا) اما در نسخه سوم فکر می کنم انتها برای آزمون بزرگ آماده شده ایم.

تسلا در گذشته در اجرای بعضی از محصولات خورشیدی خود با مشکل روبرو بوده است. یکی از بزرگ ترین مسائل شامل تاخیرهایی است که در نصب این سقف های خورشیدی وجود داشته است. درواقع بسیاری از مشتریان ماهها منتظر دریافت سقف های خورشیدی بوده اند. از سوی دیگر بعضی از مشتریان نیز می گویند این سقف ها می توانند باعث آتش سوزی گردد.

با این وجود شرکت تسلا یکی از قدرتمندترین شرکت ها در حوزه نصب تجهیزات خورشیدی است و بسیاری از افراد در سراسر ایالات متحده برای دریافت این سقف ها ثبت نام نموده اند.



به "جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است ، ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آینده میلادی" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است ، ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آینده میلادی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نسخه از سقف خورشیدی تسلا در راه است ، ثبت رکورد 1 هزار نصب تا ماه آینده میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252