طراحی آشپزخانه لوکس و مدرن

کسی نمی توانید خلاف این گزاره را تایید کند: یک آشپزخانه مدرن و لوکس می تواند یک خانه حتی معمولی را به خانه ای دوست داشتنی و کارآمد تبدیل کند. فرقی نمی کند چه آقایان چه خانم ها؛ هر کسی دوست دارد در محیطی تمیز و کارآمد آشپزی کند. پس زمانش رسیده که تغییر دکواسیون آشپزخانه خانه خود را شروع کنید.

طراحی آشپزخانه لوکس و مدرن

به گزارش گروه ساختمانی آبان، کفپوش، دیوارپوش و کابینت های آشپزخانه از اصلی ترین بخش هایی هستند که در نگاه اول مورد توجه قرار می گیرند. اگر تمایل دارید که آشپزخانه تان زیبا و چشم نواز به نظر برسد، بهتر است که در هنگام بازسازی آشپزخانه و در وقت انتخاب این عناصر مهم، دقت لازم را به خرج دهید. کاشی کاری های رنگی، کفپوش های مدرن و نورپردازی مناسب در طراحی آشپزخانه تاثیر عمیقی خواهند داشت. البته بخش اصلی دکوراسیون آشپزخانه به طراحی کابینت محدود می شود. طراحی کابینت آشپزخانه باید علاوه بر زیبایی، کاربردپذیری و استفاده حداکثری از فضای عمودی را هم ایجاد کند.

برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک، طرح های خلاقانه و رنگ های روشن به همراه ضروت استفاده از تمامی فضای موجود، توصیه می شود. در طراحی کابینت مدرن و لوکس، رنگ ها نقش بسیار مهمی دارند و در بازتاب نور نیز تاثیر می گذارند. اگر می خواهید فضایی مدرن در آشپزخانه خانه تان ایجاد کنید، باید طرح و رنگ کابینت ها را به صورت مدرن انتخاب کنید. از آنجا که کابینت ها بیشترین فضای آشپزخانه را اشغال می کنند، اگر سبک طراحی آن ها با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه مطابقت نداشته باشد فضای آشپزخانه نامطلوب به نظر می آید.

کابینت ام دی اف هایگلاس برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن انتخابی ایده آل و مناسب است. از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه می توان به سبک آشپزخانه سفید، آشپزخانه رومی، کابینت جزیره ای و کابینت کلاسیک اشاره کرد. اولین قدم در ساخت کابینت انتخاب مدل و جنس مواد سازنده آن است. کابینت ام دی اف، کابینت چوبی، کابینت فلزی و کابینت ام دی اف هایگلاس به صورت ترکیبی در طراحی کابینت های جدید استفاده می شوند. قیمت کابینت ام دی اف، چوبی و فلزی به صورت متر مربع محاسبه می شود، پس هنگام انتخاب طرح کابینت آشپزخانه و همچنین نوع آن به بودجه تان توجه داشته باشید.



به "طراحی آشپزخانه لوکس و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی آشپزخانه لوکس و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252