چگونه درب ضد سرقت مناسب انتخاب کنیم؟

درب ضد سرقت (فلزی و چوبی) چینی و ایرانی و ترک

امروزه یکی از نیاز های اساسی صنعت ساختمان، توجه به امر امنیت ساختمان و ورودی ساختمان یعنی دربهای ساختمانی است و در عین حال توجه به مسائل زیبایی شناسی و طراحی های داخلی متفاوت است. در تمام پروژه های ساختمانی با هرگونه کاربری بحث مهم و قابل اهمیت تامین امنیت است، که این امر اغلب در فضاهای داخلی ساختمان ها از طریق درب ها تامین می شود. درب های ضد سرقت ارزان و با کیفیت از مصالح جداکننده و همچنین تامین کننده امنیت فیزیکی است.

چگونه درب ضد سرقت مناسب انتخاب کنیم؟

به گزارش گروه ساختمانی آبان، گروه لوکس ساختمانی آبان با دارا بودن تمامی تکنولوژی های طراحی و ساخت و همچنین واردات در ضد سرقت فلزی و چوبی چینی و ترک به صورت کلی و جزئی، توانسته در های ضد سرقت ارزان قیمت در تهران وکرج در سایر استان ها با کیفیت بالا و مناسب نیاز مصرف کنندگان و خرید کنندگان در های ضد سرقت ساختمان را فراهم کند. در ادامه با بیان سوالات رایج در زمینه خرید در ضد سرقت چوبی و فلزی ایرانی و چینی و ترک و دادن اطلاعات و لیست کامل قیمت در و درب چینی و ترک اصل و ایرانی برای خرید اینترنتی و آنلاین در و درب ضد سرقت چوبی و فلزی و شیشه ای به مشتریان خود برای خرید آنلاین یک درب ضد سرقت با کیفیت و قیمت مناسب، امکان انتخاب صحیح محصولات ساختمانی و درهای ضد سرقت چوبی و فلزی و شیشه ای را تا حدود بسیار زیادی راحت و قابل دسترس می کنیم.

قیمت درب های ضد سرقت فلزی و چوبی ارزان قیمت و با کیفیت ایرانی و چینی و ترکی اصل مورد استفاده در صنعت ساختمان با توجه به نوع کاربری و رفع نیاز مشتریان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

  • در و درب های اتاقی چوبی
  • درب های شیشه ای 
  • درب های ضد سرقت

 در و  درب های اصطلاحا اتاقی با توجه به این که صرفا وظیفه جداسازی فضای داخلی را دارند (به جز فضاهای اداری) از درجه اهمیت کم تری به لحاظ امنیت برخوردار هستند. از این رو جنس این درب ها اغلب از ترکیبات چوبی و مصنوعات چوبی است. از نقطه نظر اقتصادی درب های داخلی ( اتاقی) بسته به کیفیت چوب و خالص بودن آن( کم بودن ترکیبات مصنوعات چوبی) قیمت بالاتری را نیز دارند.

در صورتی که محیط مورد نظر دارای رطوبت بالایی باشد( مانند سرویس های بهداشتی و حمام)، نوع خاصی از درب های داخلی وجود دارد که دارای ترکیبات بالایی از پلی ارتان ها هستند که در برابر پوسیدگی چوب و خرابی های احتمالی مقاومت بالایی دارند.

در مورد فضاهای اداری گروه لوکس آبان با دارا بودن انواع درب های داخلی عایق صوتی و حرارتی و درب های چرم کوب توانسته تمامی نیاز های مشتریان خود را در این زمینه مرتفع کند.

نوع دیگری از درها و درب های ضد سرقت ارزان و اصل موجود در بازار درب ها و درهای ضد سرقت شیشه ای هستند که معمولا به عنوان جداساز فضاهای داخلی با کاربری اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از درب ها و در های ضد سرقت برای خرید اینترنتی و آنلاین وجود دارد که به عنوان درب های رابط فضاهای خارجی به داخلی است. که در گذشته اغلب این درها و درب ها، درب های فلزی به همراه حفاظ های آهنی بودند که توانایی تامین امنیت ساختمان را داشته باشند. اما مشکل بزرگی که این درب ها داشتند تامین نکردن نیازهای معماری و طراحی و دیزاین داخلی ساختمان بودند.

ساختار و اصطلاحا مکانیزم درب های ضد سرقت به گونه است که ابتدا یک لایه چوب بر روی درب های ضد سرقت چینی و ایرانی و ترک ارزان قیمت و با کیفیت در تهران و همین برای خرید اینترنتی و آنلاین قرار دارد و در زیر این فضا یک ورقه 1 تا 4 میلیمیتری فولادی قرار دارد. در قسمت مرکزی درب ضد سرقت چینی و ترک و ایرانی یک کلاف فولادی وجود دارد که بسته به کیفیت و شرکت سازنده درب از مقاومت بالا و حجم بیشتری از فولاد تشکیل شده است. ابزار و یراق به کار رفته در این درب های ضد سرقت و امنیتی و همچنین تعداد قفل های به کار رفته و نوع آن ها بسته به کیفیت درب های ضد سرقت متفاوت است.

درب های ضد سرقت که کیفیت بالایی دارند معمولا به صورت پک شده همراه چهارچوب عرضه می شوند که این امر منجر به بالا رفتن امنیت درب ضد سرقت اصل و ارزان با قیمت مناسب به علت همگنی و یکنواحت بودن چهارچوب و درب ضد سرقت میشود.

درب های جایگزین این درب های فلزی، درب های اصطلاحا ضد سرقت بود که علاوه بر تامین امنیت ساختمان ها، بحث معماری را نیز تا حدود زیادی تامین میکند.

کارشناسان این بخش گروه لوکس آبان با در نظرگرفتن تجربه خود و سولاتی که در ذهن مشتریان محترم ایجاد می شود اقدام به پاسخگویی مناسب کرده اند:

سوال: انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار؟

پاسخ:

درب های ضد سرقت موجود در ایران ساخت سه کشور ترکیه و چین و مونتاژ ایران است.

سوال: ارزان ترین درب های ضد سرقت کدام هستند؟

پاسخ:

اغلب درب های ضد سرقت تولید کشور چین از ارزان ترین درب های ضد سرقت کشور است که در هر طرح و اندازه ای توسط گروه لوکس آبان به فروش میرسد.

سوال: طیف رنگهای درب های ضد سرقت شامل چه رنگ هایی می شود؟

پاسخ:

در بازار امروز درب های ضد سرقت شامل انواع طیف های رنگی تیره و حتی برخی از رنگهای روشن را هم شامل میشود.

سوال: علت تفاوت قیمت درب های ضد سرقت در چیست؟

پاسخ:

در بازار امروز با توجه به ضخامت پروفیل به کار رفته در درب های ضد سرقت و همچنین کیفیت ابزار یراق و قفل ها و همچنین با توجه به رنگ های کوره ای خاص و کشور تولید کننده قیمت درب های ضد سرقت در گروه های مختلف قیمت قرار می گیرد.

سوال: ابعاد درب های ضد سرقت به چه طریق است و آیا ابعاد سفارشی هم وجود دارد؟

پاسخ:

اکثرا ابعاد درب های ضد سرقت، مخصوصا درب های وارداتی به ابعاد استاندارد است. اما گروه لوکس آبان با کامل ترین مجموعه درب های ضد سرقت با هر ابعاد دلخواهی آماده همکاری با مشتریان خود است.

سوال: آیا امکان تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت وجود دارد؟

پاسخ:

بله، گروه لوکس آبان با امکان تعویض درب های قدیمی و اصلاح چارچوب درب ها، امکان نصب انواع درب های ضد سرقت را برای مشتریان خود فراهم می کند.

 سوال: نکات اجرایی که در هنگام نصب درب های ضد سرقت باید رعایت شوند؟

پاسخ:

 در ساختمان های نوساز توجه به این نکته که در هنگام تراز چارچوب ها باید بسیار توجه شود و در صورت تراز نبودن بسته شدن درب های ضد سرقت و اصطلاحا ریگلاژ شدن آنها به سهولت اتفاق نمی افتد.

همچنین به هنگام نصب درب های ضد سرقت، فضای خالی چارچوب ها درب های ضد سرقت را با مواد پر کننده با دانسیته بالا مثل بتن پر می کنند تا هم از لرزش درب در هنگام باز و بسته شدن آن جلوگیری کند و هم امنیت درب را تا حدود زیادی بالا می برد.

سوال: آیا واقعا درب های ضد سرقت توانایی جلوگیری کامل از سرقت را دارند؟

پاسخ:

در پاسخ به این سوال عوامل زیادی دخیل هستند، اما به خودی خود درب های ضد سرقت توانایی جلوگیری کامل از سرقت را ندارند ولی بسته به کیفیت درب ها توانایی به مراتب بالاتری نسبت به درب های سابق در جلوگیری از سرقت دارند.

موضوعات مرتبط:



به "چگونه درب ضد سرقت مناسب انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "چگونه درب ضد سرقت مناسب انتخاب کنیم؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه درب ضد سرقت مناسب انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252